Lista części:
1. PRZEŁĄCZNIK ZESPOLONY CRX PAGE - CIVIC.
2. CZESCI KLAMKA WEWNETRZNA LT AVENSIS 2,0 TD 98R.
3. LICZNIK MERCEDES VITO AUTO.
4. SZYBY PUNTO II LEWA STRONA-PRZÓD I TYŁ.
5. MERCEDES A CLASSE LONG W168 1997-2004 SUPER WELUR.
6. ALFA ROMEO 156 1.6 TS LICZNIK ZEGARY EUROPA.
7. KONSOLA DESKA KOKPIT FORD MONDEO MK4 2007-2011R.
8. ALFA ROMEO 156 PODUSZKA KIEROWCY PASAZERA EUROPA.
9. VW PASSAT B4 1.8 CHLODNICA WODY ORYGINAL.
10. VOLVO V70 2002 ROK 2.4 170KM CHLODNICA KLIMY.
11. NISSAN PRIMERA P11 1.6 100 KM CHLODNICA WODY.
12. FOTELE LAGUNA III KOMBI.
13. KOŁPAKI 13'' OPEL ASTRA CORSA COMBO KADETT WZOR1.
14. FELGI FIAT TIPO TEMPRA MAREA BRAVO 14'.
15. PEUGEOT 406 COUPE SENSOR PODUSZEK 550581400.
16. MERCEDES C W203 2000-2007 SUPER WELUR +STOPERY.
17. CZUJNIK CIŚNIENIA POWIETRZA RENAULT.
18. WKŁAD KOŁA ZAPASOWEGO CITROEN C3.
19. VW AUDI SKODA SEAT 1.9 TDI 105 KM TURBINA.
20. HALOGEN PRAWY MERCEDES E.
21. MERCEDES W202 WENTYLATOR CHŁODNICY ZAMIENNIKI.
22. JAPOŃSKI FILTR POWIETRZA HYUNDAI ACCENT 1.3 94-00.
23. FORD C-MAX FOCUS II STEROWNIK CISNIENIA TURBINY.
24. ŁAPA MOCOWANIE UCHWYT XSARA PICASSO 02R 2,0 HDI.
25. MERCEDES E W212 OD 2009 SUPER WELUR +STOPERY.
Katalog części do samochodów osobowych i ciężarowych. Znajdź elementy mechaniczne Twojego samochodu.
>>>>>WEJDŹ PO CZĘŚĆ TUTAJ
Czy wiesz, że...
Silniki z zapłonem iskrowym mogą posiadać układy, które różnią się pod względem rodzaju i rozmieszczenia wtryskiwaczy paliwa, np:
• wtryski jednopunktowe (SPI - Single Point Injection, CPI - Central Port Injection) – gdzie jeden wtryskiwacz zamontowany w kolektorze wtryskuje paliwo do wszystkich cylindrów,
• wtryski wielopunktowe (MPI - Multi Point Injection) – gdzie każdy z cylindrów ma swój osobny wtryskiwacz, zamontowany w kolektorze, przed zaworem dolotowym,
• wtryski bezpośrednie (DI - Direct Injection) - gdzie wtryskiwacz umiejscowiony jest w cylindrze.
• wtryski jednopunktowe (SPI - Single Point Injection, CPI - Central Port Injection) – gdzie jeden wtryskiwacz zamontowany w kolektorze wtryskuje paliwo do wszystkich cylindrów,
• wtryski wielopunktowe (MPI - Multi Point Injection) – gdzie każdy z cylindrów ma swój osobny wtryskiwacz, zamontowany w kolektorze, przed zaworem dolotowym,
• wtryski bezpośrednie (DI - Direct Injection) - gdzie wtryskiwacz umiejscowiony jest w cylindrze.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz