1. I DŹWIGNIA SPRZEGŁA KAWASAKI KDX 175 200 220 250.
2. KIERUNKOWSKAZY MOTOCYKLOWE CZARNE, ŻÓŁTE SZKŁA.
4. ŁOŻYSKA GŁÓWKI RAMY YAMAHA YZ WR 426 00-02 ROK.
5. CYLINDER STAGE6 STREETRACE 70 MINARELLI LEZACE AC.
6. ALL BALLS KOMPLET ŁOŻYSK GŁÓWKI RAMY YAMAHA TT/TTR.
7. KIERUNKOWSKAZY MOTOCYKLOWE LED KPL 2 SZT CARBON.
Katalog części do samochodów osobowych i ciężarowych. Znajdź elementy mechaniczne Twojego samochodu.
>>>>>WEJDŹ PO CZĘŚĆ TUTAJ
Czy wiesz, że...
Silniki z zapłonem iskrowym mogą posiadać układy, które różnią się pod względem rodzaju i rozmieszczenia wtryskiwaczy paliwa, np:
• wtryski jednopunktowe (SPI - Single Point Injection, CPI - Central Port Injection) – gdzie jeden wtryskiwacz zamontowany w kolektorze wtryskuje paliwo do wszystkich cylindrów,
• wtryski wielopunktowe (MPI - Multi Point Injection) – gdzie każdy z cylindrów ma swój osobny wtryskiwacz, zamontowany w kolektorze, przed zaworem dolotowym,
• wtryski bezpośrednie (DI - Direct Injection) - gdzie wtryskiwacz umiejscowiony jest w cylindrze.
• wtryski jednopunktowe (SPI - Single Point Injection, CPI - Central Port Injection) – gdzie jeden wtryskiwacz zamontowany w kolektorze wtryskuje paliwo do wszystkich cylindrów,
• wtryski wielopunktowe (MPI - Multi Point Injection) – gdzie każdy z cylindrów ma swój osobny wtryskiwacz, zamontowany w kolektorze, przed zaworem dolotowym,
• wtryski bezpośrednie (DI - Direct Injection) - gdzie wtryskiwacz umiejscowiony jest w cylindrze.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz